Verzenden & retourneren

Verzenden
Je bestelling geplaatst? YES! Wij zijn zelf dol op het uitpakken van pakketjes en doen daarom onze uiterste best om er voor jou een feestje van te maken. We pakken je producten met grote zorg in.

Levering - wijziging in verband met zwangerschapsverlof
Vanwege zwangerschapsverlof worden er op dit moment geen bestellingen verzonden. Het is wel mogelijk om een bestelling te plaatsen. Je bestelling wordt op dinsdag 29 september verzonden. Als dank voor je geduld ontvang je 10% korting op je gehele bestelling met kortingscode 'BABY'. 

Heb je al een bestelling geplaatst en heb je deze eerder nodig dan 29 september? Dan kun je uiteraard je bestelling annuleren. Stuur een mailtje naar [email protected] en we annuleren je bestelling zo snel mogelijk. Uiteraard krijg je je geld teruggestort.

Minimum bestelbedrag
Het minimum bestelbedrag is € 10,00. 

Verzendkosten

Verzendkosten binnen Nederland

  • Bestellingen boven € 45,00: GRATIS 
  • Bestellingen onder € 45,00: € 4,95 per bestelling

Verzendkosten naar België:

  • Bestellingen boven € 45,00: GRATIS
  • Bestellingen onder € 45,00: € 6,95 per bestelling


Status van je bestelling

Als je een bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestiging via de mail. Ook krijg je een mailtje als we je bestelling hebben verstuurd met daarin een Track & Trace code. 

Heb je geen bevestiging gekregen? Stuur dan een mailtje naar [email protected] 

Niet thuis?
Ben je niet thuis als je pakket wordt bezorgd? Geen probleem, de koerier probeert het pakket dan bij een van je buren te bezorgen en informeert je hierover via een briefje in de brievenbus. Je kunt hierop lezen waar je het pakket kunt ophalen. Lukt het de koerier niet om het pakket bij een van je buren te bezorgen? Dan wordt het pakketje weer meegenomen en word je hierover geïnformeerd via een briefje in de brievenbus. Op het briefje vind je informatie over waar je pakket zich bevindt en over de verdere procedure.

Problemen met je pakket?
Denk je dat je pakket zoek is geraakt? Of ondervind je andere problemen met de levering van je pakket? Neem dan contact op via [email protected], zodat wij het voor je op kunnen lossen.

Artikel niet op voorraad?
We houden onze voorraad nauwkeurig bij, maar mocht blijken dat er toch een product niet op voorraad is, dan stellen we je hierover zo snel mogelijk op de hoogte per mail. We doen een suggestie voor een vervangend product en mocht je de bestelling willen annuleren, dan is dit natuurlijk geen enkel probleem en ontvang je je geld binnen 2 werkdagen terug.

Retourneren
Ben je niet tevreden met je product? Dan kun je het product kosteloos terugsturen. Tot 14 dagen na het ontvangst van je bestelling heb je het recht om zonder opgave van reden de bestelling te annuleren. Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen te tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het bedrag van het product binnen 3 werkdagen teruggestort op je rekening. Mocht je een hele bestelling retourneren, dan krijg je ook de verzendkosten teruggestort. Voorwaarden retourneren:

  • De verpakking van het artikel is ongeopend
  • Het artikel is onbeschadigd
  • Het artikel wordt goed verpakt en in de originele verpakking retour gestuurd

Procedure retour sturen

  • Stuur een mail naar [email protected] en vermeld in de mail het bestelnummer en de omschrijving van het product dat je retour wilt sturen. 
  • Wij sturen je per mail een verzendetiket toe. Print deze uit en plak het op de doos waarin je het product terugstuurt. 
  • Breng het pakket naar een DHL punt, je pakket wordt gratis retour gestuurd naar Lief & Jarig.
  • Na ontvangst storten wij binnen 3 werkdagen het bedrag van het product terug op je rekening (mits het pakket aan de retourvoorwaarden voldoet). 

Beschadigd product gekregen?
Wij pakken de producten met grote zorg in, maar heel soms kan het voorkomen dat een product door het verzenden is beschadigd. Aarzel niet en stuur direct een mail naar [email protected], zodat wij zo snel mogelijk een nieuw product naar je toe kunnen sturen.